Nu Är Flytten Klart!

Hej Alla♦ Nu är äntligen flytten klart i Örebro. Jag har fått alla mina möbler till mitt nya rum som ligger ungefär vid Örebro Slottet. Ska bli så roligt att bo där under nästa termin. Hann inte ta några bilder på mitt rum pga tjejen som har rummet just nu har inte flyttat ut än. Men allt gick så bra för min Pappa körde oss fram & tillbaka från Örebro. Vi åkte kl.07,00 och var tillbaka kl.19,00. så det tog inte så lång tid alls för vi åt lunch & stannade ett par gånger för pappa behövde kaffe & lite godis:)  
 
Vi åkte förresten förbi...Enköping tror jag, är inte 100% säker, men iallafall så hittade vi en godis affärer med 1000 olika sorters GODIS! Vi var ju bara tvugna att stanna och köpa "lite" godis:)
 
Men annars gick allt super bra med bärande, packandet & lyftandet. Imorn har man små ärende att göra innan man börjar jobba i helgen:) Ska också fixa en bättre sommarheader & förnya bloggen lite:) Men här är några bilder från resan!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

Så skönt att flytten är klar :D

2013-06-21 @ 10:07:45
URL: http://jonza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0