I´m SOOO lazy♦

Hej Alla♦ Jag har fastnat! Håller på att plugga till tentan som man har nästa vecka men kan inte! Jag kan alla mina anteckningar men vill plugga men jag känner mig så påläst redan, visst kan man alltid läsa mera, men jag kan iallafall det viktigaste enligt lärarna. Tur så har vi får sista föreläsning imorgon då får jag lite nytt att plugga:) 
 
Men när man inte kan plugga så passar jag på att tvätta alla smuts kläder, handla lite, städa, baka, dekorera lite för Halloween & lata mig lite. Och på fredag så ska vi ut och festa, Haunted House på Örebro´s Kårhus. Så vi förfestar hos Agnes då vi firar Simon som fyller 20 :D kommer bli en rolig fredag :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Men gud så skönt att vara "färdig" pluggad... Bara att njuta av hösten och livet då ju! =)

2013-10-26 @ 19:23:52
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: johannahurtig.blogg.se

Åh den där pizzan såg ju helt gudomlig ut!

sv:Tack!

2013-10-26 @ 21:17:10
URL: http://johannahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0